אירועי דיומא 03.08.2021 – אולימפיאדה ושחמט

המשחקים האולימפיים:

כדורסל / עמיחי קטן:

הגענו לשלב רבע הגמר.

4:00 גרמניה – סלובניה:

לוקה וחבריו עם הגרלה יחסית נוחה ברבע הגמר, שם הם קיבלו את גרמניה שהפסידו פעמיים בשלב הבתים וניצחו רק את ניגריה. ננחס קצת את סלובניה ונזכיר שלוקה דונצ'יץ' עומד על מאזן מושלם של 16- 0 במדי הנבחרת עד כה.

7:40 ארה"ב – ספרד:

האלופה האולימפית נגד אלופת העולם. אם נודה על האמת, ספרד היא כנראה לא היריבה הקשה ביותר שיכולה להיות לדוראנט וחבריו, לפחות לא על הנייר שעל הפרקט, אבל אם יש נבחרת שהצליחה תמיד להגיע הכי רחוק שאפשר (כלומר לזכות או להפסיד לארה"ב), אז אלו הספרדים, וגם בגרסה המבוגרת הנוכחית הם עוד יכולים להפתיע בטעות.

11:20 צרפת – איטליה:

אולי הקרב הצמוד ביותר מבין רבעי הגמר, וזאת למרות שצרפת הייתה הנבחרת המרשימה ביותר, אולי אחרי סלובניה, בשלב הבתים. ניצחון על ארה"ב זה לא דבר של מה בכך בכל מקרה, אבל איטליה היו במרחק 3 נקודות מפסגת הבית עם אוסטרליה וגרמניה, מה שאומר שהם יכולים בהחלט להפתיע, ולמעשה ספק עד כמה הפער גדול. הצרפתים כנראה עדיפים במעט, אבל כל תוצאה הגיונית כאן.

15:00 ארגנטינה – אוסטרליה:

יש תחושה שמבין 8 העולות לרבע הגמר ארגנטינה היא החלשה שבהם, הן בשל שני ההפסדים לסלובניה וספרד והן בשל חילופי הדורות. מהצד השני, אוסטרליה בהזדמנות גדולה לקחת מדליה אולימפית ראשונה בטורניר הזה, אחרי לא פחות מ-4 פעמים שהסתיימו במקום הרביעי, כולל במשחקים האחרונים בריו, ובנוסף לזה גם באליפות העולם האחרונה, אחרי הפסד ב-2 הארכות לספרד בחצי הגמר. לפחות במשחק הזה, אוסטרליה פייבוריטית ברורה.

שייט / דוד "פאקו" סעדה:

צמד השייטות נויה ברעם ושחר טיבי ישלימו היום את השיוטים 9-10, לאחר שהם נדחו בשל מזג האוויר. הצמד נמצא במקום השמיני, ויקווה לפחות לשמור על המיקום על מנת להתברג לשיוט המדליות. שידור בספורט +5 ב-6:00.

רכיבת סוסים / עמיחי קטן:

נציגות ישראלית יש הפעם גם בענף הזה, והיא מתקיימת במסגרת תחרות קפיצות הראווה. היום יתקיים שלב המוקדמות האישי, כאשר את ישראל מייצגים אשלי בונד, טדי ולוק ואלברטו משען, שבעבר ייצג את מקסיקו ב-2 אולימפיאדות, ואף סיים במקום ה-5 בלונדון. עוד לפני התחרות, התעוררה בעיה כאשר דניאל בלומן, אחד מהרוכבים הבכירים של ישראל, לא קיבל אישור להשתתף באולימפיאדה, כי לסוסה שלו אין אזרחות ישראלית. בנוסף לכך, השבוע עלו כותרות באיטליה כנגד אלברטו משען בשל הסוסה שלו והשם שלה "קוזה נוסטרה", כשמה של המאפיה הסיציליאנית המפורסמת. שלב המוקדמות יתקיים היום בשעה 13:00 וישודר בספורט 5+.

שחייה צורנית / עמיחי קטן:

אחרי שאת השלב החופשי סיים הצמד הישראלי, עדן בלכר ושלי בובריצקי, במקום ה-16, מגיע השלב הטכני של המוקדמות, משום שבגמר מבצעים שוב רק את השלב החופשי והניקוד מצטבר לזה שהושג במוקדמות בשלב הטכני. מכיוון שרק 12 הזוגות הראשונים עולים לגמר, צמד הישראליות תקווינה להישג טוב יותר שיאפשר להן למחוק את הפיגור ולהעפיל לגמר. גם היום, השחייה הצורנית תתחיל בשעה 13:30 ותשודר בערוץ 5 Stars.

בייסבול / עמיחי קטן:

ישראל תשחק היום בשעה 13:00 נגד הרפובליקה הדומיניקנית במשחק להיות או לחדול נוסף. המפסידה תודח, כך שיישארו בטורניר 4 נבחרות בלבד, מה שאומר שהמנצחת כאן תתמודד מול ארה"ב ואם תפסיד תגיע ישירות לקרב על הארד.

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

04:50: גמר הקפיצה לרוחק לנשים: לא מעט קופצות בשדה עברו, כולל העונה, מרחק של שבעה מטרים ואף מעבר לגבול הנכסף הזה. חלקן גם עלו על הפודיום, כולל על הגבוהה שבמדרגות, באליפויות הגדולות השונות. בריטני ריס מארה"ב, מלאייקה מיהמבו מגרמניה, איוונה שפאנוביץ' הסרבית, טארה דייויס מארה"ב, אסה ברומה מניגריה ושנטל מאלון מאיי הבתולה הבריטיים – כולן שייכות למועדון שבעת המטרים. מארינה רומנצ'וקבך האוקראינית טרם עשתה זאת, אך יודעת להתעלות בתחרויות גדולות.

06:20: גמר 400 משוכות לגברים: אחד מאירועי השיא בתחרויות האתלטיקה, הודות לזהות המשתתפים ולתחרות הצמודה האפשרית בין חלקם. קרסטן וארהולם הנורבגי שבר לפני כחודש את שיאו העולמי בן 29 השנה של קווין יאנג, כשקבע 46.70 באוסלו. גם בנג'מין ראיי מארה"ב שיפר העונה את שיאו האישי ועבר את ההקפה עם עשר המשוכות בגובה של 91 ס"מ בזמן של 46.83 שניות. גם סמבה עבדרחמן מקטאר ירד בעבר מ-47 שניות (46.98) והיה לראשון לעשות זאת מבין השלושה שהוזכרו. ראוי מאוד לציון הוא אליסון דוס סנטוס. הברזילאי הנהדר שיפר משמעותית את שיאו האישי ובחצי הגמר סיים עם 47.31, שיא יבשתי חדש.

13:20: גמר הקפיצה במוט לגברים: המועמד הבכיר לניצחון הוא ארמנד דופלנטיס. השבדי-אמריקאי בן ה-21 הוא שיאן העולם במקצוע וקופץ באופן עקבי למדי מעל לשישה מטרים בתחרויות השונות. שני האלופים האולימפיים האחרונים יקפצו היום גם כן. רנו להוילאני הצרפתי עבר כבר השנה 6.06 מטרים, סימן מעודד מבחינתו. האלוף מריו, תיאגו בראז דה סילבה, יפתיע למדי אם יצליח לעלות שוב על הפודיום. שלושה אמריקאיים מעולים אמורים היו להתמודד בגמר, אך בדיקת קורונה חיובית של אלוף העולם הכפול, סם קנדריקס, הכניסה אותו לבידוד ומנעה ממנו את השתתפותו. בני ארצו, קיי.סי לייטפוט וכריסטופר נילסן, ינסו לחפות על היעדרו ולעלות לפודיום. גם פיוטר ליסק הפולני ומנו ולון ההולנדי עשויים להגיע לצמרת הדירוג בגמר.

14:35: גמר יידוי הפטיש לנשים: אניטה וולודרצ'יק, האלופה האולימפית מריו ושיאנית העולם, תיאבק, בין היתר, בשתי אמריקאיות חזקות מאוד, דיאנה פרייס, אלופת העולם, וברוק אנדרסן. וולודרצ'יק ופרייס הן היחידות בשדה שיידו את המכשיר בן ארבעת הקילוגרמים מעבר לגבול 80 המטר.

15:25: גמר 800 המטר לנשים: אתינג מו האמריקאית, בת להורים מסודן הדרומית, היא כנראה המועמדת הבכירה לניצחון. הרצה בת ה-19 קבעה העונה 1:56.07 ומצטיינת גם בחצי המרחק, בו ירדה מחמישים שניות. עם זאת, שדה המשתתפות פתוח למדי וכל אחת מהן יכולה לזכות בכל מדליה. מו היא אינה הנערה היחידה בשדה. גם קילי הודג'קינסון הבריטית בת ה-19 מחזיקה בשיא אישי נהדר של 1:57.51. הג'מייקנית נטויה גול והביטאם אלמו האתיופית מסוגלות גם כן לקרוא תגר על הבכורה בריצה.

15:50: גמר 200 המטר לנשים: האלופה הטריה בחצי המרחק, איילין תומפסוןהרה הג'מייקנית, תנסה להגן גם על תוארה האולימפי במאתיים. שיאה האישי שנקבע אתמול בחצי הגמר, 21.66 שניות, מעיד כי היא בדרך הנכונה. ייתכן בהחלט כי סגניתה עשויה להיות, בדיוק כמו במאה, בת ארצה המעולה, אלופת עבר אולימפית בעצמה, שלי אן פרייזרפרייס בת ה-34, שקבעה העונה 21.79 שניות. גבריאל תומס האמריקאית הצטיינה באליפות ארה"ב האחרונה. הסטודנית מהרווארד קבעה בה תוצאה פנטסטית של 21.61 שניות. גם כריסטין אמבומה בת ה-18 מנמיביה, אחת משתי בנות ארצה בגמר (שאינן מורשות להשתתף במרחקים של 400-1500 עקב רמות גבוהות של טסטוסטרון בדם), ירדה מ-22 שניות בחצי הגמר, עם תוצאה של 21.97 שניות.

שחמט – גביע העולם, קריאקין עולה לגמר, קרלסן בשובר שוויון, יש אלופה בנשים/שחר אלוני

אתמול בסוצ'י, קריאקין מנצל טעות של בן ארצו פדוסייב ועולה לגמר ללא צורך בשובר שוויון, וזאת לאחר שלושה שוברי שוויון מתישים רצופים ששיחק, כלומר הוא מקבל יום מנוחה לאחר 11 ימי משחקים רצופים שבכל אחד מהם עלולה היתה להיות סכנת הדחה, ובמקרה שלו היו כמה וכמה ימים כאלה.

בתור עולה לגמר, קריאקין מבטיח גם מקום בתחרות המועמדים הקרובה.

קרלסן לעומת זאת סיים בתיקו גם את המשחק השני עם דודא, והשניים ילכו לשובר שוויון היום. קרלסן ללא הפסד במשחקים הקלאסיים עד כה בטורניר, והיה לו רק הפסד אחד בשובר השוויון מול אסיפנקו, במשחק הראפיד המהיר השני.

בגביע העולם לנשים, אלכסנדרה קוסטניוק הותיקה, בת 37, מפתיעה ומנצחת בגמר בצורה משכנעת את הפייבוריטית גוריאצ'קינה, שגבוהה ממנה משמעותית במד כושר, וצעירה ב 15 שנה.
קוסטניוק ניצחה שלשום, וגם אתמול היתה בעמדת ניצחון מוחלטת, אך הציעה תיקו בגלל מצבה בדו קרב, ובכך הוכתרה לזוכה בגביע העולם לנשים 2021.

Subscribe
Notify of
450 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אהרון שדה
Editor
2 years ago

תודה רבה עד סוף שבוע אין מה לצפות למדליה ישראלית

onetwo3
Editor
2 years ago

תודה.
שני דברים לגבי היום:
אחד, גמר 400 משוכות גברים הוא האטרקטיבי ביותר באתלטיקה העולמית באולימפיאדה הזאת, לדעתי. לא ההיתי מופתע אם וורהולם היה מתקרב ל46 שניות במקרה כזה, כשדה סנטוס לא הרחק מאחוריו. זו שערורייה שהוא נערך בבוקר. לא פחות. אני מודע לעניין הזכויות וNBC ושות'. ועדיין.
דבר שני, אחרי ההופעה אמש של איילין ת'ומפסון הרה ב200 נשים, לא אתפלא אם היא תנפץ את שיא העולם המיתולוגי. מדהים, אבל לא מופרך. (אבל כמובן, וזו דעתי, עם סימן שאלה ענק לגבי אמינות השיא, הן הקודם והן הנוכחי, אם וכאשר)

אהרון שדה
Editor
2 years ago
Reply to  onetwo3

תודה
לגמרי
400 משוכות היה חייב להיות בערב
איבדנו כנראה שיא כולם בפוטנציה ממשית

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 years ago

לא איבדנו דבר!!!

onetwo3
Editor
2 years ago

נכון

ירון, החלום
ירון, החלום
2 years ago

בס"ד
תודה רבה, יום מעניין.

אהרון שדה
Editor
2 years ago

דונציץ וסלובניה מטיילים לחצי הגמר לאחר שעוברים בקלילות מפתיעה את גרמניה

התרשמתי מאד מהרץ האמאיקאי הצעיר ב 200
אני צופה לו גדולות ונצורות .

אלכס דוקורסקי
Editor

אריון נייטון בן ה-17 הוא שיאן העולם לנוער, שקבע 19.84 שניות במבחנים האמריקאיים לקראת משחקי טוקיו (סיים שלישי).

אהרון שדה
Editor
2 years ago

תודה אלכס מה דעתך עליו כאן בטוקיו
בתחושה שלי הוא בפודיום אולי אפילו במדרגה הכי גבוהה

אלכס דוקורסקי
Editor

קשה לי להעריך. לכל שלושת האמריקאיים, ובראשם אלוף העולם, נואה ליילס, יש סיכוי טוב מאוד להיות על הפודיום. לא אופתע אם אכן יזכה במדליה.

אהרון שדה
Editor
2 years ago

תחרות ברמה בינונית ומטה אך דרמטית וצמודה בגמר הרוחק לנשים
20 ס"מ הפרידו בין הראשונה לשמינית

מיאמבו הגרמניה קפצה בדיוק 7.00 מטר בקפיצתה האחרונה וזכתה בזהב
2 רייס מארה"ב 6.97 (בת 34 אלופה לשעבר)
3. בורמה מניגריה גם 6.97
מחוץ לפודיום
4. שפאנוביץ מסרביה 6.91
5בך אוקראינה 6.88 (פסלה בכל יתר הקפיצות )
6 דיוויס ארה"ב 6.84
7 סטראסון אוסטרליה 6.83
8 סוירס בריטניה 6.80

מייד גמר 400 מש

אהרון שדה
Editor
2 years ago

שיא עולם לא נורמלי מי שלא ראה הפסיד היסטוריה
גם האמריקאי ניפץ את השיא
45.94
מטורף

אלכס דוקורסקי
Editor

וואו. פשוט בלתי נתפס.

אהרון שדה
Editor
2 years ago

היסטוריה מטורפת
גם הברזילאי שבר את שיא העולם הקודם
חייב לרוץ להתפלל
אחרי כן נסכם
אם לא יעשו זאת לפני

אלכס דוקורסקי
Editor

29 שנה עברו מאז קווין יאנג שבר את השיא העולמי בגמר האולימפי בברצלונה והיה לאדם הראשון (והיחיד עד ל-2018, אז סמבה רץ 46.98) לרדת מ-47 שניות. בתווך, ב-2017 (אז זה היה ניצחון די מפתיע, בגשם שוטף, ובתוצאה החלשה ביותר שהספיקה לניצחון אי פעם באליפות עולם, 48.23) וכעבור שנתיים, כשהוא כבר נחשב לכוכב על (ירד מ-47 שניות כחודש קודם) – זכה וארהולם בשתי אליפויות עולם. בנג'מין ראיי, שייצג בעבר את אנטיגואה, הצטיין אף הוא בשנים האחרונות במקצוע, הצליח גם לרדת מ-47 ולמעשה הוא ווארהולם משכו זה את זה קדימה.
העונה, דרך גם כוכבו של אליסון דוס סנטוס הברזילאי גבה הקומה, אשר עבר תאונה קשה בהיותו תינוק ונכווה כוויות בדרגה שלוש בראשו, שהתקדם באופן עקבי, שיפר תדיר את השיא היבשתי והעמיד אותו על 47.31 שניות ערב הגמר.

האם דוס סנטוס היה מאמין שיקבע 46.72 שניות ויסיים "רק" עם הארד? בנג'מין ראיי הנהדר ווארהולם נאבקו עד המשוכה האחרונה והאמריקאי היה כפסע מלעבור אותו, אך הנורבגי, שפותח תמיד חזק מאוד את ריצותיו וכנראה ידע שאל מול כושרו של ראיי, אין אלא לרוץ כך, לא נתן לו לעקוף וקבע את אחת התוצאות המופלאות בכל הזמנים, 45.94 שניות, והותיר את ראיי עם התוצאה השנייה האיכותית ביותר בכל הזמנים, כנראה, ולא רק במקצוע שלו.

צפיתי בהשתאות בהופעה היסטורית של וארהולם וראיי, שתהיה קשה מאוד מאוד לשחזור.

אהרון שדה
Editor
2 years ago

אלכס תודה רבה
לרגע אכן היה נדמה שהאמריקאי עוקף את הנוורוגי שכאילו העלה הילוך.
מדהים ובלתי נתפס
ייקח זמן לעכל את מה שראינו כאן
עד היום אני זוכר את אטלנטה 96 ומייל 'ג'ונסון הייתי אז בן 21 (ולא מאמין שהשיא הזה כבר נשבר )

אלכס דוקורסקי
Editor

זוכר היטב גם את הגמר ההוא, מאירועי הספורט הגדולים שראיתי.

onetwo3
Editor
2 years ago

לא, הברזילאמ לא שבר את שיא העולם הקודם. הוא קבע 46.72.
השיא הקודם היה 46.70.
קפצנו 100 שנה קדימה בלילה אחד.
אבל חזיתי את זה ניתן לומר.
תגובה 1

אלכס דוקורסקי
Editor
Reply to  onetwo3

בהחלט קפיצה גדולה מאוד קדימה.

אהרון שדה
Editor
2 years ago

זהו הרגע הכי גדול שהיה ויהיה בטוקיו 2020
2021

אלכס דוקורסקי
Editor

לחלוטין

עגל
עגל
2 years ago

שיא עולם מדהים והיום רק התחיל. אז ורהולם יותר טוב מאדווין מוזס האגדי ?
😀
חבל שאני במעבר דירה, אין זמן לצפות בלייב

אלכס דוקורסקי
Editor
Reply to  עגל

מעבר דירה נעים וחלק.
קשה מאוד לענות על השאלה. בלתי אפשרי להשוות בין התוצאות בגלל הנעליים והמסלולים של היום. מבחינת האיכות וגודל השיפור, ה-47.02 של מוזס לא נופל מאיכות התוצאה ההיסטורית של וארהולם היום. מוזס לא הפסיד 11 שנים וזכה בשתי מדליות זהב אולימפיות, כשבתווך נמנעה ממנו (בסבירות גבוהה) מדליית זהב במשחקי מוסקבה ב-1980 בעקבות החרם של קארטר על המשחקים. לשניהם היה גם יריב גדול שמשך אותם קדימה להשתפר. אצל מוזס היה זה הרץ הנהדר מגרמניה המערבית, הראלד שמיד.

כל אחד מהם ענק בפני עצמו.

אהרון שדה
Editor
2 years ago

תודה אלכס
מסכים לגמרי
מוזס היה אגדה שלא הפסידה מעל עשור כמדומני 122 ניצחונות ברצף
עגל בהצלחה במעבר

עגל
עגל
2 years ago

תודה חברה.
אני ״גדלתי״ על אדווין מוזס, הרבה בזכות זה שאבא שלי מאוד אהב אותו.
כל כל הרבה שנים הוא לא הפסיד, שה היה מרשים מאוד.
המעבר בית היה סיוט 🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מוריה, ראה הוזהרת.
היום אתה לא צופה בבייסבול
המשחק הבא מול אמריקה על המצפון שלך…

דה שוט
דה שוט
2 years ago

רזיאל איש יקר – אתה מאבד את זה – אני מתחיל לדאוג לך…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

אני חושש למדליות…
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לילי התאפס

דה שוט
דה שוט
2 years ago

רוביו פתח בסערה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

KD צריך לעבוד על האפרו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הספרדים בעיקר בית אבות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מה נהייה מבוקר?
גם בפליאוף וגם עכשיו הוא לא מדוייק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לינק לארהב ספרד מישהו?

NFS
NFS
2 years ago

רוביו מנגב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

רוביו עובד גם עבור החוזה הבא.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ארהב בעוד משחק סוציאליסטי. תנו לדוראנט וזוזו הצידה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

🙂
במשחק הקודם זה היה תנו לטייטום

NFS
NFS
2 years ago

לילארד קולע בטורניר כמו ניצן חנוכי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  NFS

כמו רגף פנפן

NFS
NFS
2 years ago

לא ייאמן שהגופה של גאסול זזה בכלל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

במקום לעבוד רואים כדורסל…
כולם בדרך ויש הרבה מה לעשות. ילה קחו זהב וזהו.

IDO
IDO
2 years ago

This Americans are soft
FIFA Basketball is contact basketball

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דריימודדדדדדדדדדדדדדדדדדד

IDO
IDO
2 years ago

Who is USA center? Dorant???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הצטרפתי מה זה שיוויון 29? איפה ה40 הפרש? גארובה ישר מנגר 🙂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שמעון חפש מישהו בעבודה עם סלקום טי וי או פרטנר

IDO
IDO
2 years ago

Daimo too soft

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן שומר כמו קונוס

IDO
IDO
2 years ago

Like a true cunt

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

חחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ארהב כרגיל וכצפוי לא לוחצים על כל המגרש חחח נותנים לסרחיו להגיע עד השלשה חחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם ארהב יפעילו לחץ על כל המגרש כל המשחק זה יגמר 40 הפרש לטובתם אבל כמו שדגה שוט אמר מי ילחץ? דמיאן? פופ הסנילי?

NFS
NFS
2 years ago

הגנה נהדרת של הוונילים

IDO
IDO
2 years ago

Addabio too soft

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ארהב מנוגבת עי נבחרת הצבים והנגרים של ספרד חחחחחח תתחילו ללחוץ על כל המגרש בטלנים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לגמרי אבל מי ילחץ פופ? הוא בכלל לא יודע שיש דבר כזה הוא מחפש על הספסל את טימי ומאנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דפוקים לספרדים בכלל אין רגליים הסלובנים הרגו אותם עם לחץ על כל המגרש רוביו לא נשם שם ברבע האחרון. כולם שם זקנים איטיים לחץ יהרוג אותם ופופ שתוי נראה לי ומבושם מהיין נותן לסרחיו הזקן לדדות עד ה3

דה שוט
דה שוט
2 years ago

באמת הגנה עלובה של האמריקאים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פופ מאמן מביך הם נותנים לרכז להגיע עד השלש/ה חחחחחחח איפה כל האתלטים תתחילו ללחוץ ולרוץ כסילים פופ לך תשתה יין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הספרדים משחקים כאילו אין מחר
מתי האמריקאים יוציאו את הראש מה….?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נצחון של ספ]רד סולל ללוקה את הדרך לזהב

NFS
NFS
2 years ago

בחיי שחשבתי כל השנים האלה שסקאריולו ספרדי..

אהרון שדה
Editor
2 years ago

כרגע 31-39 ספרד

IDO
IDO
2 years ago

Play in 3pm. Stinking hot. No superstar calls. Contact allowed.
Loving it

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

12 נקודות ברבע השני?
זה מה שחצי מליארד יכול לעשות מול ספרד?

IDO
IDO
2 years ago

Where is the Yankees center?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  IDO

אני בשרותים
תיכף אשוב…..

IDO
IDO
2 years ago

Daimo supermodel. Not a drop of sweat

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פופ מתייחס לדוראנט כאילו זה קורבר חחחחחחחחחחחחחחחחח נהיה סנילי לגמרי איפה הולידיי שקצת ילחץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

במקום ללחוץ ולרוץ בלי הכרה במפגרים משחקים לאט וזורקים שלשות

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מדהים והספרדים בני 75 בממוצע לא מובן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

סלובניה הרגו אותם לחצו אותם כל המשחק כל המגרש פופ כנראה היה שתוי ולא צפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רודי זה אחד הדבילים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אני לא בטוח אבל זה נראה כמו כדור מולטן של פיב״א לדעתי יש לזה השפעה על הקליעה של האמריקאים (במצטבר, ברור שיהיו הצגות יחיד)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יש מצב אני גם לא אוהב את המולטן הכדור יורוליג הוא הכי טוב ואז הספולדינג

etayle
etayle
2 years ago

בוקר אשכרה מחטיא לבד מתחת לטבעת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צריך לשלוח את הולידיי שיהרוג את הרכזים שלהם לחץ מתמיד על כל המגרש כל האתלטים האלה לאבין וטייטום וזה ואין פאסט ברייק אחד הם צריכים קליר פאת דחוף וזה נוצר בלחץ ומחטיפות והחטאות במקום זה משחקים סגנון סבתא תוקעים את המשחק דמיאן חושב הוא בפורטלנד ודוראנט על תקן קורבר חחחחחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תגובה 19

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

ואתה חושש לשלומי?

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

ייגמר 13 ומעלה לארהב

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 years ago
Reply to  salva brazilay

יפה!!!

IDO
IDO
2 years ago

Dorant superstar

etayle
etayle
2 years ago

דוראנט מעלה הילוך.

NFS
NFS
2 years ago

דוראנט מחזיר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

סוף סוף קיבלו שם בעיטה ב#@@

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זהו תנו את הכדור לדוראנט וזוזו

בלי דוראנט ארהב היו מושפלים עם כל יתר הכוכבים בנבחרת הזאת

אהרון שדה
Editor
2 years ago

מחצית 43-43

IDO
IDO
2 years ago

Great game.
Even at halftime

etayle
etayle
2 years ago

תגידו באם לא שחקן מקס טופ 20 בליגה? איך הוא כזה גרוע ולא מורגש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קאפלה משופר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קאפלה היה תורם פה הרבה יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אל תגזים קאפלה בפיבא היה גופה לחלוטין

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

כמובן שהוא שווייצרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

תשמע באמיתי חוק 3 השניות של פיבא גומר אותו. בNBA אין את זה והצבע ריק אז הוא יכול לצבור יותר נק, גם פחות הגנה שם יותר שריקות

etayle
etayle
2 years ago

דריימונד גם זוועה, קשה בלי קרי חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

דריי זה סתם קוריוז להווי חברתי בנבחרת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר בנבחרת נראה כמו קארוסו

etayle
etayle
2 years ago

הריצה של ה400 מטר משוכות היתה אגדית, מטורף מה שהלך שם.

אור
אור
2 years ago

מדהים איך כולם חוץ מדוראנט נראים מול הבית אבות הספרדי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אימון לא טוב של פופ ארהב היתרון הכי גדול שלהם זה האתלטיות והסגל הרחב אין נבחרת יותר איטית מספרד בטורניר הזה אין לשחקנים שם רגליים במקום להרוג אותם בלחץ הוא נותן להם לדדות עד ה3.
סלובניה הרגו את רוביו עם לחץ על כל המגרש כל המשחק ובסיום הוא לא נשם

דה שוט
דה שוט
2 years ago

איזה לוקה יא אללה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יקרצף גם את הבאגט או הפיצה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הלוואי 🙏

etayle
etayle
2 years ago

רוביו חסם את אדביו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה שלויד פירס עוזר המאמן הארהב חחח עכשיו אני מבין הרבה 🙂

etayle
etayle
2 years ago

חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה גם באירופה אין קפיצה? למה כדור של ארהב?

NFS
NFS
2 years ago

השופטים מפנקים את ארה"ב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חטיפה נקייה של רוביו שופטים של סילבר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ראו עכשיו את הכדור מקרוב – בלון של מולטן. נורא. כמובן שלדוראנט זה חוץ מפריע (אבל מפריע)

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

פחות מפריע

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יפ

etayle
etayle
2 years ago

קלבר במשחק מדהים, מחטיא אינסוף לייאפים.

NFS
NFS
2 years ago

יאללה מהר קלאבר לספסל. כמה לייאפים אפשר להחטיא

IDO
IDO
2 years ago

Dorant too good. Rest of the team… Cunts

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

נמצא השחקן הראשון אי פעם שאפשר להשאיר חופשי ללייאפים בלי לחשוש. קלאבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כדאי שסקריולו יביא דאבל טים על דוראנט הוא גומר אותו לבד

etayle
etayle
2 years ago

מדהים איך בהרכב כוכבים כזה של ארה"ב, דוראנט בשתי רמות מעל כולם(למרות שחוץ מליליארד ואולי באם, לא רואה מי מהשחקנים שם מגיעים לסגל מלא).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

מנצח אותם לבד גם בהגנה השיג את כל העצירות

NFS
NFS
2 years ago

זהו זה..
נגמרים לזקנים האוויר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

באם נותן עבודה כל הכבוד לו לבד בצבע

NFS
NFS
2 years ago

הרכב רע מאוד של הספרדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מגיע רגע השבירה של הספרדים? אין מי יעשה להם סל

IDO
IDO
2 years ago

They be right. Pup will run his second team in no time

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קלבר נוראי שלחו אותו לספסל וניל מידי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יפ 🙂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

השתחרר הפקק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט רוצח אותם בחיובים חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סקריולו צריך להמר תביא דאבל טים על דוראנט ותן לאחרים לנצח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מה פופ אמר להם שם במחצית?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פאס דה בול טו דוראנט
לויד פירס: דאתס רייט

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יפ חחחח

Smiley
Editor
2 years ago

ענק!!! תוכנית המשחק האמריקאית
https://twitter.com/WorldWideWob/status/1422427546885533696?s=20

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

😂😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סקריוחו הלוווו להתעורר תביא דאבל טים על דוראנט מה לא הבנת חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סקריוחו הלוווו להתעורר תביא דאבל טים על דוראנט מה לא הבנת חחח
תם הטקסייה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בוקר זה דוראנט קטן אני מת עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מאז,שאמרתי שהוא כמו קארוסו הוא לא מחטיא 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רוביו סובל מול הולידיי לעומת הקליר פאת מול דמיאן

etayle
etayle
2 years ago

רק דריימונד נכנס ההפרש מת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

😂😂😂😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

איפה הייתי כשרוביו נהיה גאנר? בקולג׳?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הוא מנגב כל הטורניר

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

הישג נאה לנויה ברעם ושחר טיבי שעולות לשיוט המדליות ב-470 של הנשים מהמקום ה-10. מדליה לא תהיה כאן ועדיין מדובר בהישג מכובד מאוד עבורן

Smiley
Editor
2 years ago

חשבתם שראיתם הכל… דוראנט ורוביו בתחרות קליעות ברבע השלישי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך שדמיאן נכנס רוביו חזר לחגוג עליו

etayle
etayle
2 years ago

האמריקאים בלי דוראנט יורדים ליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

😂😂😂 איזה אידיוט פופ שומר לו דקות לעונה הבאה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיים נוראי היום למה הוא על המגרש חחח פופ עושה חלוקת דק שלא יהיו עייפים 😂😂😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אברינס מחפש את ראס שיוציא לו איזה אסיסט

דה שוט
דה שוט
2 years ago

דיים מוריד לחץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה דריימונד במגרש 😂😂😂

IDO
IDO
2 years ago

Daimo put into 4th QTR gear

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חבר שלי כותב לי אם רוביו שם 29 נק על האמריקאים מה לוקה יעשה להם 😂😂😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח דיים מחפש את סילבר לא יקבל שריקות כאלה כאן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

זה היה ענק

IDO
IDO
2 years ago

Dray look old

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח ראיתם עיך דיים ניסה להוציא 3 זריקות ועף אחורה 😂😂😂😂 בסקרין 😂😂😂😂 לא קיבל שריקה אצל סילבר זה 3 מהקו

etayle
etayle
2 years ago

חחחח כן, מביך ביותר.

אשך טמיר המקורי

פיתחתי תיעוב עמוק כלפי לילארד עם השנים.
רכיכת הירו בול ווי אר אול וויטנס פלופר שלא עושה את חבריו טובים יותר ואז עושה פרצופים שהקבוצה שלו לא משתפרת סביבו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

דיים דוראנט טייטום הולידיי באם – עשר דקות רצוף גומרים כל משחק. שיחליטו כמו בקט סל איזה רבע הם עושים בלי חילופים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הנה שוב 2 פעולות טובות ברצף של טייטום.
עוף גוזל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פופ קר ולויד פירס יחד מקווה שיפסידו אם לא לספרדים אז לפטי או לוקה

etayle
etayle
2 years ago

טוב דוראנט חזק, תם הטקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט שוב נח ללתחילת העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום נותן עבודה רוביומעייף חוץ ממנו אף אחד לא יכול לרוץ אין רגליים לזקנים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח דוראנט הסוציאליסט מאו צה טונג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דריי אמר לו ווי דונט ניד יו ביץ

דה שוט
דה שוט
2 years ago

😂😂😂😂 הרג להם את השושלת לא יראו סיבוב שני עכשיו 10 שנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום מקרצף

IDO
IDO
2 years ago

Gold alert.
Another gold for the Aussies.

אור
אור
2 years ago

מקווה לקרב אגדי של לוקה מול דוראנט בגמר, אבל עדיין הולך על הצרפתים שיקלקלו את החגיגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

גם אני ולדעתי לוקה ינגב את הבאגט יש לי תחושת בטן שגלינארי ינגב היום את צרפת אבל לא מהמר על זה 😂
מה שכיף זה שארהב ישמרו את לוקה 1 על 1 😎

אור
אור
2 years ago

איטליה לא פראיירים יהיה משחק צמוד

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

אין ספק הצד ההוא של הבראקט רותח

etayle
etayle
2 years ago

הספרדים בבעיה, דריימונד עם עבירה רביעית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

😂😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה נגר סה גארובה אלוהים ישמור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

טייטום עם עבודה טובה גם בהגנה

IDO
IDO
2 years ago

Fucking robio

etayle
etayle
2 years ago

מה בוקר עושה על המגרש?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמה פעמים ינסו םיק אנד רול עם גארובה חחחח לא מבינים היא לא יודעת לשחק

IDO
IDO
2 years ago

Out of reach

etayle
etayle
2 years ago

הולידיי פשוט נהדר. השמירה של בוקר מזעזעת.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הולידיי סוס בוקר לוקח מדיים את התואר ״קליר פאת׳״

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

הם במקום ראשון משותף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ריקי מחמל נפשי פ]שוט מחזיק את הספרנזים בעניינים. בלעדיו האמריקאים היו מסמרקקים את ספניוליוניו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי דוראנט ארהב חוטפים פה 30.
ספרד זקנים מידי חוץ מרוביו לאף אחד אין שם רגליים ראו את זה מול סלובניה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי זה הלב והמנוע של נבחרת ארהב

אור
אור
2 years ago

ידעתי שבסוף תבין את זה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  אור

MVP
גרין מביא הרבה יותר מסלים.
הוא לב ענק וזה חשוב!

דה שוט
דה שוט
2 years ago

😂😂😂 אבל דווקא כאן הוא מועיל צריך קצת קשיחות ליד הכוכבים הרכים

etayle
etayle
2 years ago

נגר, שהיתרון שלו זה ראיית משחק בחלק משיטה, פה אין כל כך שיטה אז הוא לא מועיל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

למסור לדוראנט על ה3 זה ראיית משחק צריך לראות שהוא על ה3

דה שוט
דה שוט
2 years ago

😂😂😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

סרחיו רק ניסה לעצור שם את טייטום.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זהו, תמ"א

דה שוט
דה שוט
2 years ago

גרין מחבק את דוראנט לוחש לו ״אני מתנצל אולי תחזור?״

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נייט

etayle
etayle
2 years ago

משהו בכדורסל נבחרות מעלה מחשבה כאילו יש אינפלציה בNBA , ואז אתה רואה את לוקה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

חחח לוקה הוא יוניקורן גם דוראנט

עידו גילרי
Admin
2 years ago

אוקיי ינון, מי אתה ומה עשית עם ריקי רוביו?

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אין ספק שמדובר בלא פחות ממאגיה שחורה ברמות הגבוהות ביותר
(מתאים להופס, לאור בעיסוק הבלתי פוסק בנקרומנסיה ונקרופיליה כאן באתר…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז הוא יכול להצטרף להבהיס של הפרופסור?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה השמחה מסיום ההגלייה במיניסוטה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

עשה במשחק אחד מה שעשה אצלכם בעונה שלמה 😀

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

לריקי באופן אישי יש טורניר מעולה, הוא לא אשם שהגזולים גופות ושלולו ורודי מפשלים

Yinon Yavor
Editor
2 years ago

איזה כיף זה התחושה של "אמרתי לך"….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה שסקולה ילך היום לנפוש ולא יעשה לי הפתעות רוצה לראות את טייבול על דוראנט ופטי מילס על דיים חבל שביינס נפצע יכל קצת להרביץ לאדביו אבל ארהב אוסטרליה אמור להיות מעניין

Yp
Yp
2 years ago

בוקר טוב לכולם חלודה לכל כותבי הפוסט
דעתי לגבי מי צריך להיות ה-goto guy ידועה , ופופ הפנים את זה . אני חייב להגיד ש-kd נהיה יותר מדי קבוצתי , הוא מוותר על זריקות שהוא חייב לקחת , אני מקווה שבהמשך יהיה יותר אסרטיבי . אבל הדבר הכי מענין שאני רואה בנבחרת הזו , זה האי הסתגלות של דיים למשחק הבינלאומי , ובמיוחד אני מאוכזב מבוקר ויסלחו לי גיא יעידו. אפשר עוד לסלוח על אפסות הגנתית , אבל בהתקפה נראה שהבחור לא מוכן באופן עקרוני למסור , וברגע שהכדור אצלו , תחנה אחרונה , זה לא כדורסל . הפתעה מאד נעימה משני צדי המגרש זה הולידיי , שנראה שנולד לשחק בפיבא .

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  Yp

כתבת יפה על דוראנט אבל הוא תמיד היה סוציאליסט גם באוק סיטי.
דווקא לגבי בוקר אני לא מסכים. נכון שבהגנה הוא חלש מאוד, אבל בהתקפה הוא היחידי בקבוצה שחושב NBA אם דוראנט היה משחק כמוהו הכל היה הרבה יותר קל. אני מאוד מרוצה מבוקר. דוראנט קטן

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

הולך לסל עושה מהלכים תוקף את המגינים שלו כל הזמן לא פוחד מגגות לא עושה חשבונות. בא לשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לי דווקא בוקר נראה מאד מהוסס ולא בממבה מנטליטי הוא כאילו נותן כבוד לאלו שלצידו ומתבייש להיות בול הוג

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נכון. אבל הוא משתפר. היום הלך יותר לסל

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  Yp

בוקר עם אליפות נוראית בינתיים, אין מה להתנצל.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

13 זריקות מעסיק את ההגנה סוחט עבירות. לא פוגע בינתיים (מולטן?) אבל ככה כולם צריכים לשחק. לא לתת להגנה לנוח

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

מסכים לגבי הגישה – נכשל במבחן התוצאה.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

עוד לא נכשל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דווקא פגע איך שאמרתי שהוא כמו קארוסו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

צודק לגבי דמיאן הוא לא קורא טוב הגנות הוא לא רגיל להגנות כאלה בליגה רגיל ל1 על 1 ושופטים.
יש אחד קוראים אותו עכברוש מאטלנטה גמד כזה שב3 שנותיו אין הגנות שלא ראה דאבל טים טריפל טים בוקס אנד וואן אפ אנדר פלאט בולי בול מה שתרצה של הקלינגונים מטורנטו מיאמי פילי ותפר אותם ויודע איך לפרק הגנות כאלה לגורמים ולהניע התקפות אבל בשביל פופ הוא פחות טוב מבן סימונס אין צורך לזמן אותו למבחני הכניסה לסגל😎
הולידיי אכן נולד לפיבא כי הוא לא עסוק בפוזה כוכבות וגניבות משופטים הוא בא להרביץ ולתת עבודה משני צידי המגרש משחק כמו בשכונה.

אשך טמיר המקורי
Reply to  Yp

1+

דה שוט
דה שוט
2 years ago

טמיר גם אתה סוציאליסט מתאים לך ס״א ודטרויט צ׳ה גווארה אתה

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

חוץ מהקטע של הרצח ההמוני

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח ברור קבל התנצלות ותיקון – אתה פרידריך אנגלס 🙂

אור
אור
2 years ago

מי שלא רוצח המונים הוא זה שנרצח בסוף

אשך טמיר המקורי
Reply to  אור

משפט לחיים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 years ago
Reply to  אור

דווקא היו רוצחי המונים שנרצחו בסוף כמו למשל צ'אוצ'סקו, קדאפי וסאדאם.

אור
אור
2 years ago
Reply to  אור

כן אבל זה לא סותר
.
בכל מקרה אני התכוונתי לקומוניזם

אור
אור
2 years ago
Reply to  אור

הם גם לא נרצחו במובן שהתכוונתי ע"י יריביהם הפוליטיים (ונראה לי שמיצינו)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אוף טופיק – הארדן 2.0
https://sports.walla.co.il/item/3451876

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

זה מהדוגמניות השתייה והמסיבות כל לילה לא פשוט

Warrior
Warrior
2 years ago

עוד חצי שעה יתחילו המשחקים בטיפוס. היה אמור לעלות עוד פוסט לפני יומיים שמסביר קצת על צעדים נפוצים יחסית ונותן עוד קצת רקע על חלק מהמתמודדים ומשום מה לא עלה.
עוד מעט אצרף קישור לצפיה מי שרוצה

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  Warrior

הפוסט עלה עכשיו. סליחה על העיכוב

Warrior
Warrior
2 years ago

בסדר, תודה.

אור
אור
2 years ago
Reply to  Warrior

פששש איך לא הכרתי את האתר הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Warrior

תודה אתר מעולה

Tom
Tom
2 years ago

אתם מתקשקשים כאן על כדורסל, בעוד שבגוף הפוסט הופיע המשפט המהמם שרוכב סוסים ישראלי לא משתתף באולימפיאדה כי לסוסה שלו אין אזרחות ישראלית!!!
אני לא יודע איך אפילו להתחיל להגיב לדבר כזה…נא עזרתכם.

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  Tom

זה פשוט – זה לא ספורט

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  Tom

זה הפוסט השלישי באתר שבו המשפט הזה מופיע, כאשר הראשון מביניהם פורסם לפני כשבועיים כבר. כנראה שכבר התרגלנו…

yaniv
yaniv
2 years ago

זה אמיתי?
ממתי לבעלי חיים יש אזרחות?

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  yaniv

https://m.ynet.co.il/Articles/59597400
דוגמה לכתבה על זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחח הסוס נימול?

yaniv
yaniv
2 years ago

הזוי בטירוף,לפחות זה לא אשמתנו אלא הועד העולמי לרכיבה

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

סימון ביילס תיקח מדליה בקורה. כסף או ארד

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

ארד. הסיניות עם דאבל בפסגה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דובי חמודי נכנס בצרפת…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

נראה לי שצרפת דיי סיימה את הטקס..

אור
אור
2 years ago

ב-13:00 משחק להיות או לחדול מספר 2 של נבחרת ישראל בבייסבול

Warrior
Warrior
2 years ago

קישור יותר טוב לבולדר מי שרוצה.
https://www.olympicstreams.me/sport-climbing-men-s-combined-qualification-live-stream/1/

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל יש לינק לקלאץ של צרפת איטליה? מישהו הרג פה את ניקו מניון עם 1 מ10 🙂
פורנייה הולך על הMVP

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שמתי לך לינק בבוקר. שם יש לך שידורים חיים מכל המשחקים.
אני שם שוב, זה מתעדכן בענייני האולימפיאדה.
זה לינק שזיו העלה לפני שבוע וחצי בערך.
https://www.olympicstreams.me/tokyo-olympics-2020

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

3 לצרפת יש 51 שניות לסיום וכדור שלהם איטליה לא מצליחה לעשות סטופ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין הגנה חחח איזה הפקרות דאנק של גובר

PhillySpecial
Editor
2 years ago

מתי כבר מתחיל הפוטבול, הזדמנות יחידה לקרוא פוסטים בלי עשרות תגובות של שמעון שמתכתב עם עצמו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  PhillySpecial

מה כפת לך?
לא נאה, אל תקרא.

אלכס דוקורסקי
Editor

תודה רבה לכולם.
שכחתי לציין כי במקצה השני במוקדמות 5000 המטר לגברים (זינוק ב-14:20) ירוץ ג'מאל עבדלמאג'י בן ה-28, שמייצג את נבחרת הפליטים. ג'מאל, פליט מסודן ובעל שיא אישי של 13:54.28, מתגורר כבר שנים רבות בישראל ומתאמן בהצלחה רבה במועדון 'אתלטי הסמטה', תחת הדרכתו של יובל כרמי.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יש לינק לבייסבול? אין שידור כבר חטפנו אחת

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

2

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

שיפוט אנטישמי. סטרייק אאוט לולנסיה, כשרק אחד היה באמת בפנים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נכנס השידור 0:2 יאללה חוזרים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

זה כבר אבוד ובכל זאת למי שביקש בייסבול
https://www.olympicstreams.me/live-baseball-knockout-stage-stream

עידו גילרי
Admin
2 years ago

נסחפת…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

יפ
אני גם מנסה להכריח את עצמי לצפות ופשוט לא מצליח….
תהיו בריאים ותאכלו דגים ואם במקרה אתבדה, אשמח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אי אפשר לצפות בזה😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מסתבר שאפשר
ומליארד סינים/אמריקאים? לא טועים?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שימון
כל הלינקים פה
https://www.olympicstreams.me/tokyo-olympics-2020

אור
אור
2 years ago

נראה רע מאוד עד עכשיו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יש! יאללה להמשיך

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ווק! חוזרים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נו באמת! גילרי שים כמה אימוג׳ים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

2:2 🥳🥳🥳🥳🥳

אור
אור
2 years ago

השאירו את הפיצ'ר הרבה יותר מדי זמן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אז מה, זה 2:2
בדיוק כתבתי שמצעמם לי עם הבייסבול הזה ונהיה עניין.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

סייפ!!!! אנביליביט

אור
אור
2 years ago

סופסוף הם נותנים לפיצ'רים לזרוק balls ולוקחים את ה-walk כמו שביקשתי מתחילת הטורניר במקום להסתער על כל הגשה

אור
אור
2 years ago

איך הם עדיין משאירים אותו?

אור
אור
2 years ago
Reply to  אור

זהו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קינג סלייר!!!! לא יאמן 2:4

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

קינסלר הוא כנראה השחקן הכי טוב בטורניר, חוץ מאולי איזה יפני שאני לא מכיר

אור
אור
2 years ago

אתם מבינים למה אנחנו רואים בייסבול (לפחות בפלייאוף)? עכשיו כל אינינג זה התקף לב

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

לגמרי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יש! שלושה פלייאאוטס (למדתי אתמול מהמומחים) אנחנו בשליטה יאללה לא לפשל

אור
אור
2 years ago

יפה דה שוט
השני היה יותר "פופ אאוט" כי לא עבר את הבסיסים והיה ברור שייתפס

אור
אור
2 years ago
Reply to  אור

סליחה pop up

אור
אור
2 years ago

הפיצ'ר שלנו די גרוע למען האמת, היה מזל שהם לא חבטו עליו למגרש

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

בשחיה הצורנית אפשר כבר להניח שלא נהיה בגמר, אבל הופעה טובה של הישראליות

דה שוט
דה שוט
2 years ago

על הפנים יאללה הגנה

אור
אור
2 years ago

הבייסבול עכשיו גם ב-5 פלוס (מקודם לא היה) אבל קשה לי לשמוע את השדרים שלנו.. נישאר עם הלינק

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שמע אור המשחק עומד דום זה כמו לראות משחק כדורסל שלם רק קליעות עונשין. והפיצ׳ר הזה חייב להתחלף. פישמן עייף

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

הוא פשוט לא טוב

etayle
etayle
2 years ago

אור מה מצבנו? יש סיכוי למדליה חחח

אור
אור
2 years ago
Reply to  etayle

ניצחון היום (אמנם מובילים אבל אני בספק) יסדר לנו משחק על הארד מה שלא יהיה ואז הכל יכול להיות
.
אם מנצחים לאחר מכן עוד פעמיים עולים לגמר אבל לדעתי אין שום סיכוי

etayle
etayle
2 years ago
Reply to  אור

איזה תסביך החוקים בזה.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נו באמת זה לא פיצ׳ר זה פינצ׳ר

אור
אור
2 years ago

אני יודע שאין לנו הגשה אבל מה משאירים מישהו שברור שלא יוציא פה אף אחד

etayle
etayle
2 years ago

מיזה הדובון הזה שחובט עכשיו

etayle
etayle
2 years ago

עשינו סטרייק לדובון

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  etayle

😂😂😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאללה פישמן יצא גדול

etayle
etayle
2 years ago

אני מרגיש כמו בת שרואה כדרוגל, רק שפה אין לי מי לשאול מה זה נבדל חחחחח

אור
אור
2 years ago
Reply to  etayle

תשאל.. "על כל שאלה תשובה"

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  etayle

אור וגילרי מסבירים טוב

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מביאים פיצ׳ר בקקמייקה כמו הכניסה לאח הגדול 😂😂😂

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

הרכב הזה הדבר הכי מצחיק באולימפיאדה

etayle
etayle
2 years ago

וואלה הפיצ'ר שלנו נראה כמו שחקן בסרטי מבוגרים של שנות ה80 עם השפם הזה.

אור
אור
2 years ago

טוב השאירו את פישמן נגד הדובון כי הוא שמאלי וזה השתלם, אני הייתי מוציא אותו לפני שניים אבל בסדר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

גנב בסיס גנבים שודדים בוזזים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

למה זה סטרייק ולא פאול בול?

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

פאול בול זה סטרייק אם זה לא השלישי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

+ 1

etayle
etayle
2 years ago

אוווף

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יוהו איזו תפיסה קלי תומפסון !!!

etayle
etayle
2 years ago

יאללה לפרק אותם, מי אלה בכלל, מדינה מומצאת

אור
אור
2 years ago

קלי מג'יק

אור
אור
2 years ago

טוב, בזה שהיה יכול להיות הרבה יותר גרוע ננוחם

דה שוט
דה שוט
2 years ago

החבר׳ה שלנו זה צבים לא זזים

etayle
etayle
2 years ago
Reply to  דה שוט

ראית את זה שלהם בבסיס הראשון?

etayle
etayle
2 years ago

רגע אפשר להעיף ליציע רק מכיוון מסויים? (יעני של המשולש?)

אור
אור
2 years ago
Reply to  etayle

מחוץ למשולש זה פאול בול (ונספר כסטרייק אם יש פחות משני סטרייקס)

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  etayle

צריך להעיף קדימה. לצד זה פאול בול (נספר כסטרייק אם זה לא השלישי)

etayle
etayle
2 years ago

טוב גנבנו בסיס לא?

אור
אור
2 years ago
Reply to  etayle

זו חבטה מוצלחת (סינגל)
.
בסיס אפשר לגנוב מי שכבר על הבסיס ורץ לבסיס הבא בלי שהייתה חבטה תוך כדי

etayle
etayle
2 years ago

שיטטט

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נו באמת 🙁

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

ברכיבת סוסים כנראה תהיה לנו נציגה אחת בגמר. השני גבולי וכנראה לא יעלה לגמר והשלישי, אלברטו משען שסיים חמישי באולימפיאדת לונדון (אז ייצג את מקסיקו) נפל מהסוס שלו ונפסל

אור
אור
2 years ago

לא נורא. דווקא זה מגיש שלנו ברמה גבוהה (היה אפשר להעלות אותו קודם..), קורה

etayle
etayle
2 years ago

מה מצבנו?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאללה קינג סלייר

etayle
etayle
2 years ago

יאללה קינגסלייר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

MVP

etayle
etayle
2 years ago

יאללה לך ולנסה

etayle
etayle
2 years ago

יששששש לך ולנסה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

etayle
etayle
2 years ago

למה קיבלנו 2 נקודות

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  etayle

כי היה כבר אחד על הבסיס הראשון, אז שניהם משלימים סיבוב. נקודה על כל אחד

etayle
etayle
2 years ago

תודה

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  etayle

to smaller the historic avel

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

יאללה ולנסיה

etayle
etayle
2 years ago

חבל חבל, איזה לאט הוא רץ, אבל חבטה טובה.

אור
אור
2 years ago

לא חוגג עד שלא נגמר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

צבים אני אומר לכם צבים למה ללכת לדאבל? הצילו את הצבים 😀 לא נורא יאללה להמשיך

אור
אור
2 years ago

דווקא אהבתי את הניסיון לדאבל

etayle
etayle
2 years ago

יאללה שחקן למבוגרים תפסול אותם

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  etayle

רון ג׳רמי/סטן ואן גנדי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאללה וייס שרוף אותם בחיאת

אלכס דוקורסקי
Editor

שיא אישי מצוין לג'מאל עבדלמאג'י הישראלי, שמייצג את נבחרת הפליטים. הרץ בן ה-28 קבע 13:42.98 במקצה השני בריצת ה-5,000 ולא העפיל לגמר.

etayle
etayle
2 years ago

מיזה איך הוא ישראלי ומייצג את הפליטים? מסתנן/מהעם המומצא?

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  etayle

הבן אדם פליט שמתגורר בארץ. אבל בוא נקטין את מה שעבר עליו.

etayle
etayle
2 years ago

עידו עזוב שטויות, סתם תהיתי על ההגדרה של ישראלי שמייצג את הפליטים. עכשיו יש בייסבול

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  etayle

קודם תלמד את החוקים ואז נדבר….

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יש! עכשיו רודריגז המנחוס

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

הפעם הצליח איתו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שלשה עם הקרש של טייבול

etayle
etayle
2 years ago

טוב ויייס

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח עשה לו בצפר

etayle
etayle
2 years ago

שאקיל אוניל עכשיו חובט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לא רואה, אבל מתי המחצית?

etayle
etayle
2 years ago

פשוט מלך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאמפצו ניסה להוציא פלופ כמו בNBA עף מהשלשה של אוסארליה לחצי שלו תוך נפנוף ידיים השופט הסתכל עליו ואמר לו תחזור תחזור 🙂
בינתיים הגנות חזקות והרבה נגרים איפה פטי?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

גדול זאק וייס לטס גו בד ברייקרס 💪

אור
אור
2 years ago

וייס הגבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאוסטרליה אגב אין סיכוי מול ארהב יותר מידי נגרים שם לא מצליחים לעבור ב1 על 1 שום שחקן מארגנטינה יהיה להם קשה להוציא זריקות יצטרכו יום מעולה מה3 וניגורים של ארהב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דלהבדובה עם השלשות באוסטריליה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאללה יש קלאץ׳

אור
אור
2 years ago

שלא יירדמו בחבטה צריך עוד ראנס

אור
אור
2 years ago

וייס כמעט היחיד שזורק ברמה גבוהה בנבחרת, צריך לשמור אותו למשחקי הדחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ידי הנחש של טייבול בכל מקום אינגלה שמח

etayle
etayle
2 years ago

אם תפסו באוויר אז זה פסילה בכל מצב?

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  etayle

כן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כמה קשה לשארגנטינוס לשים סל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פטי החליק על השומר שלו כמו ראס וקיבל שריקה לטובתו חחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

טוב פאמפרס 😀

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

אנחנו קונים כחול לבן (????) מיואל…

etayle
etayle
2 years ago

אוף

etayle
etayle
2 years ago

יאללה איזה מתח, מה עושים שיש שיוויוון?

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  etayle

ממלאים את הבסיסים התקף לב מובטח

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  etayle

אבן ניר ומספריים

אור
אור
2 years ago
Reply to  etayle

אקסטרה אינינגס עם שני רצים מתחילים על הבסיס

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאללה וייס הכל עליו מסכן

אור
אור
2 years ago

נאחס

etayle
etayle
2 years ago

וואי וואי, פחד אלוהים, יאללה וייס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האוסטרלים והארגנטינאים מתנשפים בפסק זמן כאילו שיחקו שעתיים הם צריכים קצת עצירות במשחק כמו בNBA איזה ריוויו או משהו תנו להם לנשום

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אוי גיוועלד

עידו גילרי
Admin
2 years ago

בינתים לאבילני עם פסילה שנייה. זה לא נראה טוב מבחינתו.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

והוא בחוץ.
איזה פנצ'ר…מתה התחרות

עידו גילרי
Admin
2 years ago

לפחות נילסן עושה קולות של מאבק ועובר גם 5.92

אור
אור
2 years ago

טוב עכשיו רק לא להפסיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סקולה סובל מול הקשיחות האוסטרלית

עידו גילרי
Admin
2 years ago

דופלנטיס עוד לא הוריד את הטרנינג וכבר עבר 5.92

עידו גילרי
Admin
2 years ago

דופלנטיס עדיין לא הזיע אבל נילסן עושה PB ושניהם עוברים 5.97

etayle
etayle
2 years ago

מהלך מלוכלך שהם, נבלות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאמפצו מחוסל עי ענק אוסטרלי מספר 15 ששומר אותו כל הזמן עם היד קדימה הוא לא מצליח להוציא זריקה או למסור חחחחחחחחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאללה שרעבי תוציא אותנו מהקבר ומה עם לועסים טבק כל הזמן? טוב שלא מעשנים ושותים בירה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ארגנטינה נגרי על.
איך הגיעו כל כך רחוק?
בטח מהמקום השלישי ובזכות הגנה לא רעה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סקולה גמור צריך להוציא אותו האוזיס הרגו אותו 3 עבירות כבר

אור
אור
2 years ago

נו באמת

etayle
etayle
2 years ago

שופט אנטישמייייי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שופט אנטישמי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

הזהרתי אותך ולא שמעת.
🙂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

😭😭😭😭😭

etayle
etayle
2 years ago

מבאס, אבל כל הכבוד, היו טובים סך הכל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

39-33 לאוזיס ארגנטינה איכשהו עוד במשחק

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

השגנו בבייסבול ניצחון אחד יותר ממה שהיינו אמורים

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

אבל הפסדנו שני משחקים על שטויות והחלטות שיפוט גבוליות

אור
אור
2 years ago

קיבלנו בסוף "מתנה" מהשופט. הפסד קשה אבל צריכים להיות גאים בדרך שעשו משום מקום למקום חמישי באולימפיאדה

etayle
etayle
2 years ago
Reply to  אור

עוכר ישראל. מבאס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  אור

+1
כל הכבוד
מי שמע עליהם לפני האולימפיאדה הזו?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לא מבין מספיק בשביל להאשים שופט 🤷‍♂️ באסה היה כיף עכשיו צריך לחזור לספורט שזזים ומזיעים חחחח

etayle
etayle
2 years ago

לפחות לקחנו זהב בשסירת מיטות קרטון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  etayle

קרענו את הסדינים מהנחירות

אור
אור
2 years ago
Reply to  etayle

מאמץ קבוצתי 🙂

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם בן סימונס ישחק בנבחרת אוסטרליה הוא יהפוך לבדיחה ומושא לעג בינלאומי, כרגע הוא רק כזה בפילי ובקטנה, הוא גם לא יגיע לשחק בנבחרת אף פעם כי הוא יודע את זה

אהרון שדה
Editor
2 years ago

הנמיבית לוקחת כסף אחרי תומפסון שעשתה דאבל בתוצאה השנייה בהיסטוריה
נמיביה מדלייה חמישית בהיסטוריה כולם כסף
ראשונה מאז 4 של פדריקס ב 100ו 200 ב אטאלנטה וסידני

אהרון שדה
Editor
2 years ago

הפסד אכזרי בבייסבול

עידו גילרי
Admin
2 years ago

דופלנטיס מפהק את דרכו לזהב ועכשיו ינסה לעשות בובקה.

אור
אור
2 years ago

כמעט

עידו גילרי
Admin
2 years ago

לא הלך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גם אתם רואים איך השופטים לא יודעים איך לאכול את השופט של ארגנטינה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

צ"ל מאמן ארגנטינה

שחר אלוני
2 years ago

נראה שקרלסן עומד להפסיד את הראפיד השני ונמצא כמה דקות מהדחה מול דודא

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

הוא עשה את שלו והרוויח שעות משחק כשמירה על כושר לקראת המפגש עם נפו. המקום במועמדים לא רלוונטי למגנוס.

שחר אלוני
2 years ago

כן, זה נכון,
רק שהוא אחד שתא מגיע לשום טורניר אלא במטרה לזכות בו. אני מניח שהוא די מבואס מההדחה

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

אני בטוח שזה מבאס להפסיד, בוודאי כשיש לך ציפיות מעצמך לזכות, אבל בשחמט הפערים תמיד קטנים ואם יש מקום שבו פחות יפריע למגנוס להפסיד זה כנראה כאן.
זכור לי שראיתי כמה פעמים את מגנוס מתעצבן על הפסדים

אהרון שדה
Editor
2 years ago

צרפת חוזרת מ 1-0 ו 2-1 לניצחון 2-3 על אלופת העולם פולין ברבע גמר הכדורעף
בחצי הגמר צרפת -ארגנטינה
ברזיל -רוסיה